Saturday 31 July 2010

Eg e bare ein mann.......

Ja, så var det søndag igjen, og ny skisse hos Skissedilla :)
Denne gang er det vår kjempeflinke Hege som har laget skissen.
En veldig fin skisse! Så ta turen innom og
bli med på ukens oppgave :)
Jeg har da blitt veldig inspirert av Bjørn Eidsvågs sang:
"Bare ein mann"

Eg e bare ein mann
som gjør så godt han kan
men eg får det'kje te
det e bare sånn det e
eg e bare ein mann
bare ein mann

Har bare forandret litt på teksten......;)
Her er mitt bidrag denne uken. Et herlig, morsomt bilde av min kjære mann :)

Litt overtalelse måtte til før jeg fikk bruke bildet.....,
men han er så snill så,
så det gikk fint :)

3 comments:

Vibeke said...

Så kul!!! En leken og stilig LO!! Likte hvordan du har plassert de røde bokstavene:)
Herlig bilde:)

Håper du får en fin ny uke:)

Vibeke said...
This comment has been removed by the author.
Synnøve said...

Herlig LO, og så koselig å scrappe disse gode mennene våres;)
Digger disse freshe fargene!