Friday 2 July 2010

Min lille familie :)

Her kommer enda et bidrag til The Color Room.
Men jeg var visst et par timer for sein til å levere :)
Ja, ja, pytt pytt. Kan iallefall legge den ut :)
Bildet av Levo, Leif og Tuva er tatt på lekeplassen
like bortenfor huset.
Og treet er i fra naboens hage :)
Sto på verandaen og snikfotograferte her en dag, he he.


Merket når jeg var ferdig med denne at jeg ikke
hadde brukt noe mønsterpapir.
Dette er ikke akkurat farger som jeg er så flink til å bruke.
Så det var nok ikke så mange papir i bunken min som passet inn her :)

4 comments:

MonaV said...

Du er vannvittig kreativ Brit.
Kjempestilig med treet og alle bladene.
Og fargene er helt supre.

Ha en flott dag!

Lillnea said...

Så fin! Läckert med trädet och det vackra fotot på din lilla familj :)

Hege said...

Beundrer virkelig denne stilen din. Har selv aldri scrappet noe lignende, men kanskje en dag.... Likte alt med denne. Herlige farger.

Linda said...

Knall tøfft Brit! Du e jo bare såååå goe! DIGGE D! :)