Monday 16 August 2010

Ny LO til The Color Room

Da har jeg fått laget et bidrag til ukens palett inne hos The Color Room.
Likte godt fargene denne gangen. Elsker gult nå for tiden :)
Vel her er mitt bidrag :

Rigget opp noen hvite bakgrunner i kjelleren og planla å ta
noen fine bilder av Leif og Tuva sammen.
Men det gikk ikke helt som planlagt.........Tuva ville jo absolutt ikke
stå eller sitte der jeg ville hun skulle være.
Så det ble bare mange solo-bilder av dem i stedet.
Men jeg klipper og limer jo likevel, så samme det..... :)))))

Her er ukens palett:

8 comments:

Lula said...

Fader så kuuuul!! Digger din kreativitet:)

Randi Elisabeth said...

HERRE GUD, rett og slett DRIT KUL Brit:)Kjempe stilig med lassoen og oppsettet, ja ALT:) Gjorde slett ikke noe om du ikke fikk dem sammen på bilder;)

Siv Anita ´s scrappebenk said...

ÅÅÅÅ dyåååå denna va bare heilt råe, kå tege du de i fra, du e så goe alså:):) eg smile me heila meg når eg ser på denna:)

Ольга Голуб said...

SUPER!!!)

HegeAL said...

innmari dritkul som altid! Love your style girl!

MonaV said...

Fy fader....er det mulig å være så kreativ....gi meg litt kreativitet sier jeg bare:):):)
Denne var dødskul!!! Og jeg digger virkelig det du lager Brit.

Ha en super dag.

Marianne/skorpionen said...

En helt fantastisk LO!
Digger tittelen, de utklippede bildene og lassoen :D
Knallfarger denne paletten og så tøft med masse mist!

Julia Sáddi said...

Brit, at each creation os yours you are able to surprise me in a very positive way, congratulations!!!

Great Weekend!!!
Huge Hug, Julia Sáddi