Monday 27 December 2010

Så var julen over for denne gang

Ja, da var julen over for denne gang :) Vi har hatt noen
fine jule-dager. Ungene har kost seg, og er veldig fornøyd
med gavene. Og det er mannen også ;) (Ipad)
Har to LOer for Skissedilla som jeg ikke har fått lagt ut
i bloggen. Så her kan dere se mine bidrag til skisse #91 og #92.

Well, Christmas is over for this time :) We had some lovely
Christmas-days. The kids really enjoyed it, and are very happy with
the gifts. And that goes for the man in the house too ;) (Ipad)
I have two layouts for Skissedilla that I haven`t published
here in my blog. So here you can see my contributions
for sketch #91 and #92.

#91 Blant Disney stjerner (among Disney stars).
Bilder fra vår Disneyland-tur nå i desember.
Pictures from our trip to Disneyland Paris now in December.

#92 Fotball helt (football hero).
Leif får autografen av fotball-helten Valon Berisha fra Viking.
Leif got an autograph from the football/soccer-hero Valon Berisha.

Vil gjerne få ønske alle sammen et riktig GODT NYTT ÅR,
og takke for alle koselige kommentarer jeg har fått her
i bloggen min i året som har gått.
HAPPY NEW YEAR.

2 comments:

Ellen said...

Åh du lager såå lekre ting altså Brit! Takk skal du har for at du valgte min på Skissedilla!! !Godt nyt år til deg, med klem!

Randi Elisabeth said...

Å denne var drit kul Brit, skikkelig røff og guttete både i farger og "utførelse". Me like alot:D