Monday 4 April 2011

Lokal avisen

Før helgen ringte de fra lokal avisen og spurte om de kunne komme og intervjue meg :)
Jeg ble jo kjempenervøs, men svarte ja. Ryddet som en gal, for begge barna
hadde dratt inn på leker i stua :))))
I dag kom det på trykk. Det er til en spalta som heter Tett På,
og de snakte med meg om scrappingen min + at de har noen sånne
standard spørsmål som de alltid stiller :)


This is from a local newspaper. They interviewed me about
scrapbooking and some other things :)

10 comments:

Tanya said...

Wow! That it's fantastic Brit! Congrat!

Bente Årstad said...

Kjempeflott innslag om deg og det du er opptatt av i dagens utgave av Dalande Tidende. Gratulere og du er bare flink til å scrappe de nydeligste LO er:)

Synnøve said...

Så kult!!!
Ha en super uke,
klem

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Så stilig :)

~Etoile~ said...

Wowwww so cool, congratulations, that is fantastic!!!

Linda Brun said...

Kjempegøy!

Elisabeth Helland said...

happy-happy!! grattis.....
fikk også min "hall of fame" tid i lokalavisa på tampen av gamleåret og litt på nyåret med det samme......

ha en fin fin dag videre

Anonymous said...

wohooo congratulations Brit! You are amazing and you deserve the spotlight!

Leeann Pearce said...

YAY how totally exciting...i bet they love seeing all your work...awesome!!!!

Elisabeth OJ said...

Kjempeflott repotasje og kjekk lesning. Gleder meg over alle de flotte LO'ene du lager :)