Thursday 26 May 2011

Skissedillaskisse #114

Blir ikke så mye blogging på meg de neste to ukene. Vi reiser til Tyrkia for
å besøke svigerfamilien :) Blir veldig koselig. De har ikke truffet Tuva enda,
så det var på tide at vi dro nå.
Jeg har laget dette innlegget på forhånd,
så får jeg se om jeg ikke får mulighet til å publisere det fra Tyrkia ;)
Her er min LO til Skissedillas skisse #114. Litt uvanlig til å være meg ;)

We`re gonna go to Turkey for a couple of weeks, to visit my family in law,
so there`s not gonna be so much blogging from me right now :)
It`s gonna be fun seeing everybody again. They haven`t met Tuva yet,
so it was about time that we went there ;)
I`ve made this blogpost in advance, and I will see if I can publish it from Turkey;)
Here is my layout for sketch #114 at Skissedilla. A little bit unusual style to come from me;)

1 comment:

Eila Sandberg said...

Ja vet du vad, hade jag sett denna LO någon annanstans hade jag definitivt aldrig kunnat gissa att du hade gjort den! det bevisar väl att fröken Brit inte har upphört att förvåna! Fin är den i alla fall och kom tandfén med en liten slant i utbyte mot den tappade tanden? (I Sverige lägger man tanden i ett glas vatten över natten och på morgonen har den simsalabim förvandlats till en fin peng). xxxx